Wednesday, March 21, 2012

#tahun baru yang mencabar

helllooooo uolsss.....

im so soooorrryyyyy coz da lame myepi dgn beby i ni....
rindu sesangat....

oke tahun nie mcmmcm da belaku & aku pun takk sempat nk update apeape...
soooo ak stat cite ngn awal tahun 2012 rituhh yea....

tahun nie first time ak smbut neu year. neu year aku clbrate dgn housemate time
belajar dulukala. sgt bhgia kott da lame tak jumpe dorang masingmasing da bz ngn kerja.
kitorang sambut dekat TELUKK CEMPEDAKK!!! MANG BEST SANGAT!!!

mlm tuh kitowg gerak dari uma pas mgrib. kitorang singgah mini ZOO teruntum tgk ape yg best.
bole laaaa. da penat pusing  mini ZOO bwu lahh gerak ke TC..

ramai manusia berkumpul & mlm uh jgk ada prsmbhan MALAM PUISI AMBANG 2012
actly aku nk cakap yg banner & bckdropp MALAM PUISI tohh mber ofis aku yg design. hehehehe

syokk tgk fmly yg dtg ngn anakanak smbut neu year, ada jgk yg couple tp takk herann la..
'teliur' tgk bdk2 maen spry snow aku pun teringin nk maen terus g beli 8botol! syiiiioooooookkk siooot! :))

dah nk dekal pkol12 tetibe hujan turun menambahkan lagi seri malam tahun baru! mang best lah basahbasah ni kan! dalam hujan pun semangat tahun baru tetap ada. genap pukol 12 meletop lah segala meriam yg ada. hahahahahahaha poooommmm sana poooommmm sini.. bingitt teliga gua!

akhirnya kami gerak balikk pkol230 tuhh pun jamm nk kua dari TELUKK CEMPEDAKK... pusingpusing bndar kuantan then kitorang singgah makan dekat KG.TENGAH... pkol4 lebihh sampai uma tuhh pun sibukk dok becerita itu & ini mcm besokk takley smbungkan. tahh kol bape dorang tidow aku plakk da dpt bntal mang terus krohhh krohh la. esokk nye masingmasing bangun tghri. kononny pkol9 nk bgn. jgn harap la bgn awal law tdow pun da nk subuhh..

itu lahh citer tahun baru yg takk brp nk baru kn.... hehehehe lambat sungguh ak update sal tahun baru. tade mase la kwn bz dgn kerja. nk jadi BOSS kn :))

sekian, itu saja utk ptg ini. gua mau cau mandy!!! bye bye MUAHHHHH

No comments:

Post a Comment