Wednesday, March 21, 2012

*sebanyak mna awk rindu sy.. lebih byk sy merindui awk.. tp sebanyak mna awk melupakan sy.. tak sedikit pun sy melupakan awk.. =))
*jika menyayangi mu adalah satu kesalahan
*‎'Seandainya telah kau takdirkn dia bukan milikku,bawalah dia jauh dari pandanganku..luputkn segala dari ingatanku & peliharalah aku dari kecewa..Ya TuhanKu ,biar sekuat mana aku mencintainya,aku mohon agar Engkau melenyapkn segala persoalan ini sekiranya benar dia ditakdirkn bukan untuk Ku..'‎'Seandainya telah kau takdirkn dia bukan milikku,bawalah dia jauh dari pandanganku..luputkn segala dari ingatanku & peliharalah aku dari kecewa..Ya TuhanKu ,biar sekuat mana aku mencintainya,aku mohon agar Engkau melenyapkn segala persoalan ini sekiranya benar dia ditakdirkn bukan untuk Ku..'

No comments:

Post a Comment