Saturday, March 5, 2011

Perang Dunia Ke berapa kali entah

keadaan note sblm blakunye peperangan
"Salahkah aku mencintaimu
Walau kutahu kutak dihatimu
Egokah aku memilikimu
Walau kutahu kau tak memilihku
Kuharap tuhan cabut nyawamu
Agar tak ada yang milikimu"

after perang dunia:cantek kenyut2 :))


>> sgt membosankan! harihari ade jew masalah berlaku. kdg nek serabut dgn perang dunia kami yg x sudahsudah neh. xkire mase ade jew bnde nk kecoh*gadoh actly! perubahan cuaca agx nye. pagi elok jew gelakgelak usikusik ptg ade lah bnde yg x kena. x ptg malam . x mlm pagi. cam tuh lah ariari! bende kecik tp mslh masengmaseng EGO tggi melangit mgalahkan keras Tembok China! nk buat guana da xnk mgalah. kalu aku mgalah pon cmpem2 yg sowg lagi tuh wat muke cam mitax kaci tahik jew! geram sgt2 ngn perangai beliau yg keras KEPALA! keras ATY! mulut nyotnyet nyotnyet mbebel. suke MAKI HAMUN! cepat nek ANGIN! kategori panas baran jgk like me. ye memang aku panas baran! aku sgt2 mara pada manusia yg buang brg aku! yg tlalu bz body! mgata aku! guna pakai brg ak tnpa izin! hal2 tersebut akn mbuatkan kaki tgn aku bertinda dgn pantas. dan xkire sasarannya dimana! <<

actly ari neh aku sepatutnya kua g PC Fair nan die, dsbbkn brlaku perang dunia antara ak & die so x jd lah kami nk kua rineh. neh sume brlaku krna die delete gmbr yg ak smpan! manamana gmbr yg ak simpan bermakna gmbr yg aku sayang oke! so kalu ak x delete ko jgn lah gatal tgn nk delete! tue hak aku nk delete x! mende neh bkn kali pertama kn yunk? sblm sbln neh pon ko pena delete gak kn? dan sblm neh pon ko pena kena mara jgk kn? so ko da taw yg ak akn mara ko kalu ko delete gmbr lam folder tue nape ko delete jgak!???? hak aku prncy ak. xde sape yg bole delete gmbr lam tue tp ko..! ak sgt saket haty dgn prgai ko. ble ak ckp sal prgai or adab ko mule nk salah kn ak kn". ak xde niat nk mara ko nk pukul ko. ak x tergamak nk buat ko cm 2 ak syg ko. syg sgt2. sbb ak tlalu sygkn ko,ak bg muka kt ko, ko terus pijak pale ak kn. ko buat ak cam hamba. ko lyn ak cam hape tah. sdikit pon ak x kesah sbb ak sgt sygkn ko.kalu ko benci skly pon kt aku ko xde hak nk delete gmbr tuh!!!

ak mitak maap die. sumpah ak xde niat nk saket kn ko. ak neh cepat mara! kuat jelez! dan bile ak saket aty, tgh mara ak x dpt nk mgawal perasaan ak. ak mara ikot suke! kata ikot sedap. kaki tgn ak capet bertindak!
kalu dulu ak x camni sbb ak syg sgt2 kt ko n ak x smpai aty. tp skunk situasi kite berbeza. ko yg buat ak jd cmni. tp ak x slhkn ko jgk. ak yg bodoh. ak yg sygkn ko & ko x pena sygkn ak. dari dulu hingga skunk.
aku taw perasaan ko. naw ko da mtng. ko pon da x tggu khadiran die lah hati ko  car hope ko jmpe insan yg lbeh baik dari org cm ak dan kaum sejenis aku yg pena ko knl dulu. cari lah lelaki sejati. yg dapat jage ko bkn lelaki yg mmndang harta & kcntikn ko.


::: bila ko da pndang ke hadapan jgn sesekali ko pndang ke belakang. kerna di belakang mu ak masih setia mnunggu kehadiran mu :::
::: iluveeyouu ND : you're de besh i ever had <3 : u shud opened your eyes! i was crzy 4 u! :::

No comments:

Post a Comment