Friday, March 11, 2011

berbahasa dgn bahasa

1. Bekas kekasih saya adalah :
dah jd bekas..mesti ar dibuang. HAHA
emm single mingle but not available

2. Saya sedang mendengar :
lagu aizat-pergi @ thr.

3. Mungkin saya patut:
membeli sbuah kereta  & ada office sndri
HEHE berangan x sudoh!

4. Saya suka :
berangan pelik2 then ble bosan tidow!

5.Sahabat-sahabat baik saya :
adalah org2 yg memahami &
senang berkawan dgn aku.

6.Saya tak paham :
nape ade org yg xphm ape yg aku phm.

7.Saya kehilangan :
emm ape ek?? sy xsure ade bende hilang x. hehe

8.Ramai yang berkata :
"berFB jew! & ko neh ble nk berubah! hadushh

9.Makna nama saya :
hadooiii::yg baik kot ^^'

10.Cinta itu adalah:
love <3 <3 <3 indah bila ada yg mhargainya

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
memandang aku then mengumpat kan! herr! ak sembelih kan!

12.Saya akan cuba :
utk menjadi anak,kwn & insan (insyaALLAH) yg baik

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
selagi mana ALLAH membenarkn ianya berlaku

14.Telefon bimbit saya :
adalah kepunyaan aku...bukan korg punya!

15.Bila saya terjaga dari tidur :
aku rase nk tidow balik.. hahahha

16.Saya paling meluat apabila :
ade manusia yg bajet HOTT! & menGEDIK dpn aku!

17.Pesta/Parti adalah :
tempat utk berkumpul and have fun *wink wink

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
makhluk Allah

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
suma sronok kalu kita pandai manfaatkan. * peace

20.Hari ini :
hari Jumaat!...* sok dpt tdow smpi tghri! hehe

21.Malam ini saya akan :
buat ape yg patot. pas mkn tgk tb & tdow

22.Esok pula saya akan :
tdow sampai lebam! ptg insyaAllah merayap!

23.Saya betul-betul inginkan :
ape yg sy inginkn (rumah, kereta & duet $$$)
HAHAHA gler keinginan akuh!

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
aku bgn pagi x tgk cermin. tros p mndy doe ~~ HAHA

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
erm mn2 jew ikot mood :))

26.Makanan Barat atau Jepun :
makanan tradisional~hehe *x mkn syur!
suke burger! somtam! aym KFC!

27.Bilik yang terang atau gelap :
depending on the need

28.Makanan segera adalah :
makanan waktu sedang sengkek atau sedang mengidam

29.Ayat malas yang anda katakan pada seseorang?
ala kejap lah ( sbb dowg salu myuroh buat itu & ini)

30.Siapa yang anda nak Tag?
kawan2 sy yg malang la~


mood : i need a sleep  http://www.kidbuxblog.com/wp-content/uploads/2010/12/couple_sleep.jpg miss u! bantal selimut & U!



No comments:

Post a Comment