Saturday, March 19, 2011

pape jew

hey korang korang!

da lame jari runcing aku neh x menekan punat keyboard! al-maklum le bzy ngn kerjaya. HAHA actly ak da makin bosan nih hidup ak skunk. da xde arah tuju! dulu ad gak seseorg yg bagi smgat naw feeling ak da down die pon mendown2 kn aku ngn perangai die. 

hmm ape la malangnye ak neh. minggu neh aku cepat nk marah! cepat terase aty n wat ever lah. kecian KAU jd mgsa keadaan. nan xtaw pape ak wat muke nan ko. cam nk sepak2 jew an. seriously ak mang saket akty ngn ko. terase aty ngn ko. kengkadang ko bwt ak cam tungul kayu! susa sgt ko nk lyn ak ngn bek kan, ak salu pasaan bile ko msg ngn ATOX2 ksygn ko, msti angin ko ngn aku x brape nk rOmantiss!! mula lah nk AKU KAU ngn ak kn.

drect ak ckp ak x suke ko lyn dowg lbey2 bsyg2 lah ape lah cam K***k jew! blkg ak x taw r cmna kn 2 bwu dpn aku. kowg neh cam mitx terajang jew! ak x nk SHARING ko ngn sesape! paham x! ak perlu kn perhatian ko! kaseh syg ko! i need u syg! ko lah segala2nye tok aku! xde sape yg dapt gnti tmpat ko. belive me yunk! i x jmpe lg sesape mcm u. yg jage ak time deman, t.care sal aku. aku nk ko yg dulu!!!! plsss 
dont leave me alone. ak benci kena tgal! ak xnk perpisahan blaku antara kite!!!!!!

oke lepas neh ak jnji akn berubah law ko ikot ckap aku. ak pelu an kjujuran jgn tipu aku. yea u no wat i don like. so jgn buat bnde yg ak x suke! promise me k......

p/s : yupp ak seorg yg sgt PANAS BARAN! kuat JELES! terlalu SENSITIF but sgt CARING! :)
if uoll ikot rentak i le... pape pon tjadi ak tetap sygkn die! jgn cabar aku!

No comments:

Post a Comment