Tuesday, January 18, 2011

broke.....

 atomjacked inventory cache  Tahniah, Anda Putus Cinta!  atomjacked inventory cache

 atomjacked inventory cache “Kalaulah aku tahu nak jadi macam ni, awal-awal lagi aku  aku xpilih die couple aku dulu”,... atomjacked inventory cache

 

Biasalah penangan putus cinta mesti kita akan menyesali tindakan memilihya dari insan-insan lain. Ingatkan si dialah “Mrs Right” yang kita idam-idamkan, tapi RUPA-RUPANYA hanya salah seorang dari loser yang tercicir kat dunia ini. 

Tuhan temukan kita dengan insan yang salah supaya kita akan lebih berhati-hati bila bertemu dengan insan yang betul. Apabila kita berhati-hati, kita akan lebih mendahulukan kepentingan dan keinginan diri, lebih menyayangi diri sendiri, dan dengan ini kita nampak lebih berharga di mata teman yang baru.  Asam di darat, ikan di laut, dalam periuk bertemu jua! Kita tidak tahu siapa jodoh kita, tetapi kalau ditakdirkan dia milik kita, akhirnya akan bertaut dengan izin Nya. Berusahalah menambah teman yang sejati tidak kira berlainan pangkat, budaya, jarak, usia dan sebagainya tanpa meletakkan sempadan dalam persahabatan. Keikhlasan tidak cukup untuk diukur pada pandangan pertama because looks could be deceptive. Akhirnya, pilihlah pasangan yang serasi dengan diri kita, kerana dengan keserasian itulah datangnya perhubungan yang berkekalan..

 HEHEHE <3 atomjacked inventory cache

http://fusionanomaly.net/smile.jpg   atomjacked inventory cache

 


No comments:

Post a Comment