Friday, December 3, 2010

i cant think right!

Apa yang anda buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?
maen belakang pulak dah...apesal x maen depan-depan?baru puas,wakaka! 
*sy tak bermaksud lucah ye di sini*
bila dapat tau kawan sendiri tikam belakang,1stly mesty la rase sakit hati
solution terbaik,lepas ni xpayah la nk BAEK! sgt dengan MANUSIA tersebut!

6 orang di hati anda
♥ abah ♥
♥ umi ♥ 
 ♥ adik ♥ 
♥ nenek ♥ 
♥ saudara-mara ♥ 
♥ rakan-rakan ♥
* ♥ ma luvee <3 ♥

Anda rasa anda comel?
kalau aku jawab soalan ni dengan poyo nye,mesty korang rase nak muntah kan?haha!
secara jujurnye,aku ni bole di kategori an dlm golong *macho2 la! haha
actly biasa-biasa aje OKE!
tp tu pemberian ALLAH,jadi ak bersyukur seadanya

Single or taken?
 erm ak sendri pong tatau ;D
sebenarnye complicated tp kategori yg sebenar2nye single lah,OK? ;)


Blog yang saya suka?
blog pasal bisnes barang menarik,fotografi & blog pasal kehidupan seseorang
dengan ayat selamber & menarik ;)

Adakah bilik anda kemas setiap hari?
 kalau time aku kerja.so bangun pagi,terus mandi,siap-siap & berangkat 
jadinye,cam kapal pecah la pat tidow ak! salu msty ad yg tlg kemas an! TRIMAS wat beliau!,wahaha!
tapi kalau ak sempat memang aku akan kemas an dulu sblm cau & lipat selimut sebelum keluar bilik
& kemas apa-apa yg patut  =P *


Lagu terakhir yang anda dengar
ari lasso-cintailah aku sepenuh haty * muak dah dengar! *tp lyn...


Last text message
celcom street agent  * baru je topup rm 5..last topup : bulan lepas *


Last phone call
semalam : ummi call



Hari terakhir anda menangis
beberapa hari yg lepas tanpa disengajakan* HEHE!


List 5 kaler faveret anda
hijau,oren,purple,biru,hitam,merah


bila kali terkahir YM?
lame da. xegt bile


Game yang anda paling suka?
buat masa ni ; games kt FB! =| *


Anda rasa tag ni best?
best ke??layan je laah..zaass!~


  p/s : dalam haty wa ader taman deeerrr! BTW i luvee u syg. olwez i do!

No comments:

Post a Comment