Tuesday, December 21, 2010

hati yg kosong


aku mengaku aku kuat gelak . aku mengaku aku selalu main main. aku tahu aku boleh dikatakan sering rasa gembira. aku tahu aku selalu rasa dikelilingi orang ramai.TAPI, TIPULAH kalau aku tak pernah rasa mcm neh. KOSONG. sakit tuh tak sangat. tapi pedih nye siapa yang tahu ? cuma Allah dan si penghidap perasaan ini jeh yg tahu. sungguh !kalau suruh telan pain killer atau pil chik kit tek aunn berbakul bakul pon belom tentu si SANG KOSONG neh pergi jauh jauh. belum tentu doe, belum tentu oke . tibatiba tanpa sebab yang kukuh. tanpa reason yang munasabah. dan juga tanpa penyebab yang menyebabkan.CUMA, terselit perasaan KOSONG neh dalam jiwa....


hidup tak selalunya penuh tawa ria . tak selalunya ada pelangi warna warni. kadang kadang hujan menyimbah. kadang kadang seakan baju direndam yang luntur warnanya. bak kata orang , hidup neh ibarat roda.kejap di atas kejap di bawah. 


p/s : Allah takkan bebankan hamba-Nya dengan apa yang dia tak mampu. kan ?
^_* 

No comments:

Post a Comment