Sunday, April 1, 2012

bulan 3 lagiiiiii

#SPEED TRAP

hadoiiii masalh masalah

Alhamdulillah dan tahniah kepada pihak polis Kuantan,Pahang kerana akhirnya berjaya perkenalkan kepada saya rupabentuk surat saman :) Setelah lama asyik tengok dalam tv je orang beratur bayar saman dan kena saman, kini saya juga telah berjaya mengalami pengalaman tersebut..hehe..yerlah paling kurang pengalaman baru tau..tapi ada tak puas hati jugak ni.. yelah blkg keta aku ada amblan kot. agk2 amblan tohh kena saman jgk takk??? nk jgk aku taw. law ambln tak kena aku pun tak kena lah. ambln lagi laju dari aku. law aku sloww sloww la amblan tohh.. pening pale memikir. tp tape bende lah blalu... selamat dah duet ak kt balai toh..


Aku kena saman dengan had laju 90..masa tu pulak bawak 107 km/j  hehee dan lebihan hadlaju hanyalah 17km/j.. tapi nak wat macamana..sebab dah had laju..lebih 10km/j dari hadlaju memang patut kene saman..kan sekarang ni jika dibayar dalam 1 bulan dapat diskaun 50% kan? tulah saman ni kene RM150 je..sepatutnya RM300..hmm dugaan…dugaan.. mang canggeh lah alat dorg guna siap ley snapp gambar lg. terpampang gmbar keta aku kat kertas saman toh.. mang time tohh aku ase nk koyak koyak jew surat saman. melayang duet aku RM150... pasni bwk keta 40 -50 km/j . sape sape dok follow blkg keta aku ty, mohon maf byk2 lah kawe xnk driff laju2 dohh, kawe seriikkkk duet kawe mlayang. ta pasal2 kawe sedekah kt abe polis trfikk hehehehe

*teruss kan dgn speed trap anda . jalankan tanggungjwb dengan amanah :)) good job babe

No comments:

Post a Comment