Wednesday, May 16, 2012

#215

tetibe teringat kenangan lalu. macam-macam dah berlaku, tapi aku still mcm ni. bila tak leyh tidow mula lahh aku search pic yg aku rase ada kaitan ngn aku. nk luah jiwang-jiwang ta reti hihi. naw perasaan aku tak stabil. rase sunyi pun ada, sedeyh, bosan, kehilangan, mcm-mcm rase . malas nk taip pjg2 aku post gmmbr jelah. jgn terase or marah if gmbr aku post ni ada kaitan ngn korang. aku tak bermaksud nk mgjeng, aku just nk ckp ape yg aku rase skunk n sblm2 ni. *aku bukan serong yg jiwang & aku tak pndai nk luah ape yg aku rase... sorry aku pun manusia biase yg ingin diberi perhatian dan memberi perhatian ;')






























p/s : aku rase tuh lha ape yg aku rase dari dulu smpai sekarang ;') kadang2 aku dapat kecapi kbhgiaan skjp shj tu pun penuh dgn pbhongan. mungkin aku perlukan sesorang yg betol2 dpt jadi teman aku yg bole aku pinjamkan bahu bila aku betol2 tak tahan mghadapi dugaan yg akan datang nanty ;') (sumpah aku rindu saat ak sdeyh dye ada dsmping aku dgn mberi kata smgat)

No comments:

Post a Comment