Sunday, November 21, 2010

Soalnye Haty!

suara... dengarkanlah aku apa khabarnya pujaan hatiku... Aku disini menunggunya.. Masih berharap di dalam hatinya.... Suara dengarlah aku apakah aku slalu dihatinya... Aku masih menunggunya... Masih berharap di dlm hatinya... :"( rndu dye...

[biakan ia pergi mecari sinar yg baru]

naw semua dah berlalu.
tinggal kenangan ;)
kalau ak di beri kesempatan
ak nk jge die lbey baik dari sbelum neh.
tapi sume toh da terlambat.
& ak pown da x bole rapat sgt dgn die.
bdw ak ucap an trima kaseh sbb salu ad dgn ak smpi skunk..

"awk,awk syg sy?        [x]
awk pelu an sy?           [x]
akn ade kesan if sy xde dgn awk nty?     [x]
smpai ble awk pelu an sy?                      [??]
awk epy ngn sy?          [x]
awk nk besama sy?     [x]
awk mahu an sy bsama awk?                [x]
yg penting sakly sape sy pd awk slame neh?? "    [ kwn biase jew kott!]

agx2 ape jawapn awk ble sy tnye awk soklan cmtoh nty??
msty semua jawapn awk TIDAK!
n las skly jwapan awk kita hanya lah kawan biasa...
hampeh! x__x  mailto:#$@!*+&%@# blurr


p/s : untuk km0o wahai cinta dlm hty ku.. :"( .. Cinta yg xkn prnh aku mliki... Mgkn utk slamenye.. Tp aku msih setia mnggu... Dan trus mnggu.. baby i will Miss U damn much..! ily forever!

No comments:

Post a Comment